नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो सिर्जनशिल साहित्य समुह काठमाडौँ द्वारा संचालित यो ब्लग मा । यहाँ तपाईंले देश र बिदेशमा रहनु भएका लेखकका लेख रचना नियमित रुपमा पढ्न पाउनु हुनेछ । यि रचनाहरु आजिबन का लागि सङ्ग्रहित गरिएको छ । यहाँ कबिता ,गजल, मुक्तक, गीत, हाइकु कथा छन । हरेक श्रस्टाको रचना सँगै रचनाकारको तस्बिर र सामाजिक संजाल फेसबुक को लिंक राखिएको छ , जस्ले पाठकलाई सीधै रचनाकारसग साक्षात्कार गर्ने मौक़ा मिल्दछ। रचना प्रतीकों कपि -राइट श्रस्टामै सुरक्षित रहेको छ। ।

Sunday, December 1, 2013

मैले फुलले हानेँ निस्ठुरीले लौरोले हानिन, फरक यत्ति होp-aL-Lee Mgr.

गजल

मैले फुलले हानेँ निस्ठुरीले लौरोले हानिन, फरक यत्ति हो!!
मैले देउता मानेँ निस्ठुरीले पत्थर मानिन फरक यत्ति हो ।।

एक कुनामा प्यार थियो अर्को तीर रुपैया थियो
मैले प्यार छाने निस्ठुरीले रुपैया छानिन फरक यत्ति हो ।।

हिड्दा हिड्दै बिच जंगलमा दाउराको एउटा ठुन्को भेट्यौ मैले श्रीखन्ड ठानेँ निस्ठुरीले सखरखन्ड ठानिन फरक यत्ति हो ।। 

पुष माघको जाडो थियो फाटेको एउटा ब्लाङ्केट थियो
मैले यता तानेँ निस्ठुरीले उता तानिन फरक यत्ति हो ।।

"paL-Lee Mgr. मिजा लिहुँकडाडा ५ स्याङ्जा
 

No comments:

Post a Comment