नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो सिर्जनशिल साहित्य समुह काठमाडौँ द्वारा संचालित यो ब्लग मा । यहाँ तपाईंले देश र बिदेशमा रहनु भएका लेखकका लेख रचना नियमित रुपमा पढ्न पाउनु हुनेछ । यि रचनाहरु आजिबन का लागि सङ्ग्रहित गरिएको छ । यहाँ कबिता ,गजल, मुक्तक, गीत, हाइकु कथा छन । हरेक श्रस्टाको रचना सँगै रचनाकारको तस्बिर र सामाजिक संजाल फेसबुक को लिंक राखिएको छ , जस्ले पाठकलाई सीधै रचनाकारसग साक्षात्कार गर्ने मौक़ा मिल्दछ। रचना प्रतीकों कपि -राइट श्रस्टामै सुरक्षित रहेको छ। ।

Monday, June 15, 2015

" गजल "

मुर्छा खायौ रे त, मेरो आत्मबल देखेर 
तिमीबिना पनी म, बाँच्न सफल देखेर 

मरिहाल्छु म, लाग्थेयो होला तिमीलाई
तिम्रो मायामा, मलाई सार्है पागल देखेर 

तिमीले अनी दैबले, घात गर्यौ एकैसाथ
बिबष हुदा म जीन्दगीमा, घायल देखेर 

धोका र गरीबिमा, बाँच्न मैले जानिसके
हिलो मैलोमापनी,फुलीदिने कमल देखेर 

आउनेछ आसु तिम्रो भक्कानिदै मन फेरी
तिम्रोलागी कोरेको,मेरो यो गजल देखेर 
                                                       - कुमार के.सी 
                                                              अर्घाखाँची

No comments:

Post a Comment