नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो सिर्जनशिल साहित्य समुह काठमाडौँ द्वारा संचालित यो ब्लग मा । यहाँ तपाईंले देश र बिदेशमा रहनु भएका लेखकका लेख रचना नियमित रुपमा पढ्न पाउनु हुनेछ । यि रचनाहरु आजिबन का लागि सङ्ग्रहित गरिएको छ । यहाँ कबिता ,गजल, मुक्तक, गीत, हाइकु कथा छन । हरेक श्रस्टाको रचना सँगै रचनाकारको तस्बिर र सामाजिक संजाल फेसबुक को लिंक राखिएको छ , जस्ले पाठकलाई सीधै रचनाकारसग साक्षात्कार गर्ने मौक़ा मिल्दछ। रचना प्रतीकों कपि -राइट श्रस्टामै सुरक्षित रहेको छ। ।

Thursday, November 20, 2014

गजल- बाबु त्रिपाठीको


'बा' बाट साभार

रुन दे कर्नाली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ
नहोस् अन्नबाली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ

भोकले बालुवा खाइरहेछन् नानीहरु
भो नगरौँ गाली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ

धनीहरूले होइन् गरिबहरुले गर्ने हो
उकाली-ओराली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ

चराहरु पनि बासाई सरेर गएका छन्
उजाड भो डाली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ

कहीँ जातको नामले कहीँ धर्मको नामले
बाँडिए नेपाली तेरो के जान्छ मेरो के जान्छ

No comments:

Post a Comment