नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो सिर्जनशिल साहित्य समुह काठमाडौँ द्वारा संचालित यो ब्लग मा । यहाँ तपाईंले देश र बिदेशमा रहनु भएका लेखकका लेख रचना नियमित रुपमा पढ्न पाउनु हुनेछ । यि रचनाहरु आजिबन का लागि सङ्ग्रहित गरिएको छ । यहाँ कबिता ,गजल, मुक्तक, गीत, हाइकु कथा छन । हरेक श्रस्टाको रचना सँगै रचनाकारको तस्बिर र सामाजिक संजाल फेसबुक को लिंक राखिएको छ , जस्ले पाठकलाई सीधै रचनाकारसग साक्षात्कार गर्ने मौक़ा मिल्दछ। रचना प्रतीकों कपि -राइट श्रस्टामै सुरक्षित रहेको छ। ।

Friday, January 24, 2014

हो पागल भए म जोगी भए म!


हो पागल भए म जोगी भए म!
भए ब्यर्थै मायाको रोगी भए म!!

हर साझँ पिरोल्छ यादले तिम्रो,
के सुनाऊ ढुङ्गाको ढोगी भए म!!

न अगाँल्छ कसैले न फाल्छ कोही,
न त माछो भए न घोगी भए म!!

सुन ए घाम जून भन के गरु?
म माया पिरतिको भोगी भए म!!

ए समय तिम्लाई जित सुम्पिए,
हेरेर बसिराख योगी भए म!!

दीप मिलन
रुद्रपुर-०२ रुपन्देही
हाल दोहा कतार
०९ माघ २०७०

No comments:

Post a Comment